Sleva 10 % s kódem CHCIBEHAT pro přihlášené ✨ v prodejně 🏬 i na e-shopu 🛍️

Hodnocení obchodu

5,0 1555 hodnocení
5
1508x
4
37x
3
3x
2
1x
1
6x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

PB Avatar autora Peter Boncsek | 22.4.2023
MP Avatar autora Milan Procházka | 22.4.2023
Super
L Avatar autora LM | 21.4.2023
Nákup i doručení funguje na dnešní poměry fajn, obchod určitě nikomu nemohu doporučit po zkušenostech s reklamací, absolutní nezájem že strany obchodníka, po 2 mailu a asi 10dní čekání odpověď ve stylu-je uvedeno na našich stránkách v oddílu reklamace- ani zbla přístupu, postupoval jsem tedy dle pokynů, víc než týden jsem čekal na mail,že obdržely obuv!!! Po 30 dnech běhání ve staré obuvi, poslední den lhůtě jsem poslal mail, proč mě stále neinformují, v 7večer dorazil mail,že reklamaci zamítli!!! Boty asi ležely někde v šuplíku a když jsem se ozval rychle něco vymysleli!!! Chápu, že některé kusy se nepovedou a člověk to musí chápat, reklamace je pruda , ale vždy se dá nějak dohodnout-pokud s Vámi někdo jedná 😐 velké zklamání, určitě nedoporučuji. Jednal - nejednal pan Kusák, tak děkuji.
B Avatar autora Best4Run (Administrátor) 25.4.2023
Vážený pane Macigo, obecné pokyny, jak postupovat při reklamaci, jsou veřejně dostupné na našem webu (best4run.cz/muze-se-hodit/vraceni-a-reklamace-zbozi) a také jste je obdržel e-mailem s potvrzením Vaší objednávky v srpnu 2022. Každopádně i na Vaše dva samostatné e-maily s totožným dotazem, jak postupovat pro uplatnění reklamace, jsme Vám odpověděli do dvou dnů (nikoliv 10, jak píšete). Vaši zásilku s botami k reklamaci jsme obdrželi 22. 3., e-mail o přijetí zboží k reklamaci Vám byl zaslán 23. 3. v 14:00:56. Boty k reklamaci od Vás nám dorazily ve velmi špinavém, zabláceném stavu a troufneme si říci, že drtivá většina ostatních prodejců by Vám takovouto reklamaci z hygienických důvodů automaticky zamítla, na což má prodejce zákonné právo. Z důvodu potřebné fotodokumentace a tedy potřebného očištění reklamovaných bot jste tedy sám příliš k uspíšení reklamace nepřispěl. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Vždy se snažíme zákazníkům vycházet co nejvíce vstříc a vše včetně reklamací vyřídit co nejrychleji. Ne vždy však doba vyřízení záleží pouze na nás - Vaši reklamaci jsme předali k vyřízení dodavateli, a odmítáme Vaše tvrzení o reklamovaných botách "ležících v šuplíku". Za nesprávný automaticky odeslaný e-mail k vyřízení reklamace se Vám omlouváme, nicméně již dnes (= následující pracovní den) Vám byl zaslán jak automatický, tak manuální e-mail s popisem vyřízení Vaší reklamace dle skutečného stavu (uznání reklamace - výměna za nový pár). Věříme, že výše popsaným jsme ujasnili Vaše nařčení o našem "jednání - nejednání" a běhání s novým párem bot Vám bude přinášet již jen radost. S pozdravem Best4Run
MH Avatar autora Martin Hrazdira | 21.4.2023
AP Avatar autora Adam Přikryl | 21.4.2023
ZH Avatar autora Zdeněk Hübst | 20.4.2023
Avatar autora | 20.4.2023
+ Rychlost, komunikace

AR Avatar autora Anna Reichensdörferová | 16.4.2023
JM Avatar autora Jana Malá | 16.4.2023
Ochota, rychlost,skvělá komunikace👍👌
PB Avatar autora Petr Bartel | 15.4.2023
MP Avatar autora Monika Prinke | 15.4.2023
Avatar autora | 12.4.2023
+ Rychlé dodání.

RF Avatar autora Radek Fišer | 9.4.2023
Velká spokojenost. Děkuji moc
JR Avatar autora Jindrich Rampas | 9.4.2023
Super komunikace a přístup. Nic není problém a vše lze operativně domluvit, i když je člověk trouba a objedná špatnou velikost :))
DT Avatar autora Dalibor Tůma | 9.4.2023
Naprostá spokojenost
V Avatar autora Veronika F | 8.4.2023
Vse v poradku
KS Avatar autora KAMILA STUDENÁ | 8.4.2023
PH Avatar autora Petra Huskova | 7.4.2023
Avatar autora | 7.4.2023
Produkty v jarnom výpredaji za bezkonkurenčnú cenu!
EG Avatar autora Evžen Gabriel | 6.4.2023