Sleva 10 % s kódem CHCIBEHAT pro přihlášené ✨ v prodejně 🏬 i na e-shopu 🛍️

Vrácení a reklamace zboží

Pro zjednodušení jsme pár základních informací o výměně nebo vrácení zboží sepsali sem. Podrobněji si je můžete prostudovat v našich obchodních podmínkách. 

Formulář ke stažení

Ke stažení je Formulář na výměnu nebo vrácení. Nemáte tiskárnu nebo chcete šetřit lesy? Napište nám potřebné údaje čitelně na jakýkoliv papír (ani fakturu tisknout nemusíte), nebo je spolu s odkazem na sledování zásilky můžete zaslat e-mailem na info@best4run.cz. 

Vrácení a výměna zboží

Zboží musí být čisténepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny). Originální krabici od bot zabalte, prosím, např. do jiné krabice, fólie, papírového obalu apod. tak, aby nedošlo k jejímu poškození a nebyla polepena lepicí páskou či samolepkami dopravce.

Pokud zasíláte, přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz nebo název produktu, za který chcete zboží vyměnit. Pokud požadovaný produkt na e-shopu nevidíte nebo je vyprodaný, ozvěte se nám, zkusíme s tím něco vymyslet.

Zakoupené v prodejně

  • nelze vrátit
  • můžete ho do 14 dnů vyměnit za jiné zboží nebo dárkový poukaz s platností 1 rok
  • VÁNOCE 2024: Zboží z nákupů od 1. listopadu 2024 lze vyměnit do 15. ledna 2025.

Zakoupené na e-shopu

  • můžete do 30 dnů vyměnit či vrátit
  • VÁNOCE 2024: Zboží z objednávek od 1. listopadu 2024 lze vyměnit či vrátit do 15. ledna 2025.

Zakoupené na IČO

  • nelze reklamovat

Reklamace 

Reklamovat lze vady, které nevznikly mechanickým poškozením, nevhodným zásahem do výrobku nebo nadměrným používáním. Běžná životnost běžeckých bot je zhruba 800 až 1 000 kilometrů (u tempových a závodních modelů mnohem méně), ujistěte se proto, že boty už nejsou lidově řečeno "po smrti", než je budete reklamovat. 

  • zboží musí být čisté, ale nemusí být v původním obalu
  • posíláte-li zboží k reklamaci poštou nebo kurýrem, uveďte Vaše jméno, číslo faktury nebo objednávky, popište reklamovanou závadu a požadovaný způsob řešení (oprava/výměna za nový kus/vrácení zboží)
  • reklamujete-li zboží osobně v prodejně, sepíšeme s vámi reklamační protokol na místě
  • na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však vyřídit reklamaci co nejdřív

Reklamace se nevztahuje na nákup na IČO. 

Může se hodit - článek Údržba běžeckých bot, oblečení a vybavení

Adresa pro vrácení, výměnu a reklamaci

Může se hodit - článek Doprava a platba

Potřebujete pomoci? Ozvěte se nám

info@best4run.cz, 704 055 995